رفتن به محتوای اصلی
موبایل

چگونه تیک آبی اینستاگرام را بگیریم و تایید شویم؟

0 12 بازدید
دوشنبه، 15 دی 1399

اگر تمایل دارید بدانید، در اینستاگرام چگونه مورد تایید واقع شوید و تیک آبی بگیرید، این مقاله به کارتان می آید. در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه برای تأیید درخواستتان (که بخش آسان این کار است) اقدام نمایید و برای واجد شرایط بودن به چه چیزهایی نیاز دارید. (که بخش سخت کار است)

اول، بخش آسان…

چگونه تیک آبی ایستاگرام را بگیرید و تایید شوید.

انجام بخش اول این کار فقط چند ثانیه زمان می برد:

مرحله ۱: اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید و به پروفایل خود بروید.

مرحله ۲: آیکون منو را که با سه خط نمایش داده می‌شود و در سمت راست گوشه بالای صفحه قرار دارد، انتخاب کنید.

ورود به پروفایل اینستاگرام

مرحله ۳: نماد چرخ‌دنده را که با عنوان «تنظیمات» (Settings) در پایین صفحه قرار دارد، انتخاب کنید.

تنظیمات اینستاگرام

مرحله ۴: صفحه را اسکرول کنید و به پایین صفحه رفته و گزینه Request Verification را انتخاب کنید.

Request Verification

مرحله ۵: نام حساب کاربری شما در بالای صفحه نمایان می‌شود. نام کامل خود را که شامل نام و نام خانوادگی است، نامی که با آن شناخته می‌شوید و دسته‌بندی خود (شامل رسانه، اینفلوئنسر، برند و غیره) وارد نمایید؛ سپس اگر یک شخص حقیقی هستید نسبت به آپلود یک عکس از آی‌دی شخصیتان اقدام کنید و اگر شناسه کاری یا یک آی‌دی برای کسب‌وکار خود دارید یک عکس قانونی یا مرتبط با کسب‌وکارتان بارگذاری کنید.

ورود مشخصات

مرحله ۶: سپس«ارسال» (Send) را انتخاب کنید.

ارسال درخواست

خیلی ساده است، درسته؟

بعد از بررسی درخواستتان، به شما اطلاع داده خواهد شد که آیا درخواستتان مورد تایید واقع شده است یا خیر؛ اما بلافاصله منتظر پاسخ نباشید. یک جدول زمانی برای مدت زمانی که احتمالا این فرایند به طول خواهد انجامید، تنظیم‌شده است.

 

با این توصیف، آیا ما هم می‌توانیم درخواست کنیم؟ بیایید به برخی سوالات متداول در این زمینه پاسخ دهیم:

آیا گرفتن تأیید و تیک آبی اینستاگرم واقعا موضوع مهم و در خور توجهی است؟

یک نشان تایید شده، علامت تایید یا یک تیک آبی است که در کنار نام کاربری شما گذاشته و در معرض دید عموم قرار داده می‌شود. این نشان به مردم می‌گوید که پروفایل شما مربوط به «حضور معتبر یک شخصیت موردتوجه مردم، یک سلبریتی یا نام تجاری جهانی» است. تیک آبی همچنین به مردم امکان شناسایی حساب‌های کاربری تقلبی و جعلی را میدهد تا از آن پرهیز کنند یا به‌راحتی بتوانند برندها یا افراد مشهوری را که می‌خواهند فالو کنند، بیابند.

 

به چه چیزی نیاز دارم تا بتوانم تیک آبی اینستاگرام بگیرم؟

اگر رسیدن به آرزوی گرفتن تیک آبی اینستاگرام و تاییدشدن در این شبکه اجتماعی، کار آسانی بود، قطعا آرزو به‌حساب نمی‌آمد.

تأیید و گرفتن تیک آبی به اکانت های اختصاص دارد که اینستاگرام آنها را مطابق با منافع عمومی تشخیص می‌دهد.

به‌طور خاص، شما باید یک شخصیت معروف، یک سلبریتی یا یک برند جهانی باشید تا بتوانید در تیک آبی اینستاگرام بگیرید.

همچنین باید به قوانین و شرایط استفاده از خدمات پایبند بوده و از همه مفاد آن پیروی نمایید. پس‌ازاین مرحله، اینستاگرام در وب‌سایت خود توضیح می‌دهد، که حساب کاری شما به‌علاوه باید شامل موارد زیر هم باشد:

معتبر؛ بدیهی است که شما باید همان کسی که بیان میکنید، باشید؛ یعنی یک شخصی حقیقی یا یک کسب‌وکار و نام تجاری ثبت‌شده.

منحصربه‌فرد؛ برای هر فرد یا کسب‌وکار، امکان تایید فقط یک حساب کاربری و دریافت تیک آبی وجود دارد، به‌استثنای اکانت‌های مربوط به یک زبان خاص. اینستاگرام می‌گوید که حساب‌های کاربری که صرفا موردعلاقه و توجه مردم باشد مثل پست‌های خنده‌دار و کمیک الزاما مورد تایید واقع نمیشوند.

عمومی؛ اگر بخواهید تأیید شوید، مطمئنا صفحه شما باید پابلیک و برای همه قابل‌مشاهده باشد، درسته؟

تکمیل؛ شما باید در صفحه خود، حتما بیو (Bio)، عکس پروفایل و حداقل یک پست داشته باشید. توجه: اینستاگرام می‌گوید نباید در پروفایل شما لینک‌های «اضافه کن» (Add Me) به سایر سرویس‌های شبکه‌های اجتماعی وجود داشته باشد.

قابل‌توجه؛ اینستاگرام باز هم تأکید می‌کند که حساب‌های تأییدشده باید یک نهاد یا برند شناخته‌شده باشد که از سوی مردم زیاد جستجو می‌شود. وقتی اینستاگرام به بررسی یک اکانت برای تأیید می پردازد، این نکته حائز اهمیت است که آیا این نام کاربری، در منابع خبری دیگری هم آمده است. محتواهای پولی یا تبلیغاتی، جزو این منابع به‌حساب نمی‌آیند.

اگر نتوانم در اینستاگرام تایید شوم و تیک آبی بگیرم، چه کار می‌توانم بکنم؟

اگر شما نتوانید در اینستاگرام تأیید شوید و تیک آبی بگیرید، روش‌های دیگری هم برای اعتبار بخشیدن به‌حساب کاربری شما در اینستاگرام وجود دارد تا بتوانید در آینده شانس خود را افزایش دهید.

۱. به تبلیغ حساب کاربری اینستاگرام خود در وب‌سایت و در سایر پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی بپردازید.

این کار نه‌تنها میتواند به افراد بیشتری کمک ‌کند تا شما را در اینستاگرام پیدا کنند، بلکه هرگونه سردرگمی را در مورد اینکه آیا اکانت شما یک حساب کاربری رسمی هست یا خیر از بین می برد و موضوع را کاملا روشن می‌سازد. به پروفایل اینستاگرام خود را در سایر کانال‌های شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت و هر پروفایل آنلاین دیگری که دارید، یک لینک بیافزایید.

۲. اشتراک گذاریحساب کاربری اینستاگرام خود در سایر ارتباطاتتان

این امکان وجود دارد که شما اینستاگرام خود را در امضای ایمیل یا خبرنامه‌هایتان وارد کنید. با این کار، اطمینان حاصل خواهد شد که افرادی که با نام تجاری شما در تماس هستند، توانایی یافتن آسان شما در اینستاگرام را داشته باشند. شما همچنین باید محتوای اینستاگرام خود را در پست‌های وبلاگتان جاسازی کنید. به‌این‌ترتیب افرادی که وبلاگ شما را از طریق موتورهای جستجو می یابند، توانایی برقراری ارتباط با شما را دارند. ابزارهای ارتباطی آفلاین مانند بسته‌بندی محصول، کارت ویزیت‌های کسب‌وکار یا علامت‌های تبلیغاتی یک رویداد یا فروشگاه را از فرایند کار خود کنار نزنید.

۳. حفظ زیبایی شناسی یکنواخت نام تجاری

بر طبق تحلیل WebDam، بیش از ۶۰ درصد برندهای برتر اینستاگرام در هر پست به استفاده از یک فیلتر می پردازند. استفاده مداوم از یک فیلتر یکسان، امکان شناسایی ثابت برند شما در اینستاگرام برای کاربران میشود که با کلیت نام تجاری شما مطابقت دارد – این کار امکانش شناسایی راحت تر وب‌سایت یا محصولات شما توسط مردم را فراهم می سازد. برای کاربران، نشانه‌های زیادی وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانند چک کنند که آیا حساب کاربری اینستاگرام شما قانونی است یا خیر.

۴. اطمینان از تطابق نام کاربری در اینستاگرام و سایر کانال ها و اکانت های شبکه های اجتماعی

نام تجاری یکسان و یکنواخت میتواند – به لحاظ هم نوشتار و هم دیدار – کار را برای فالوئرهای شما در سیستم‌های عامل دیگر آسان ‌کند تا شما را به‌سادگی در اینستاگرام پیدا کرده و از بقیه تشخیص دهند.

۵. در پروفایلتان یک لینک به وب‌سایتتان بدهید

این کار یکی دیگر از روش‌های آسان برای نشان دادن این است که حساب کاربری شما دارای اعتبار است؛ اما دوباره تکرار می‌کنم، به شبکه اجتماعی دیگری لینک ندهید. اینستاگرام بارها بیان کرده است پروفایل‌هایی را که حاوی لینک‌هایی به سایر شبکه‌های اجتماعی است، هرگز تایید نخواهند شد.

۶. یک بیو قدرتمند بنویسید

باید نشان دهد که چه کسی هستید و چه‌کاری انجام می‌دهید، نسبت به معرفی شخصیت خود با کلمات کلیدی مرتبط (برای پیدا شدن بهتر و راحت‌تر شما) اقدام کنید.

۷. به رخ کشیدن ارتباطات با یک حساب کاربری تاییده شده یا دارای تیک آبی

به‌عنوان مثال، اگر شما برای یک نام تجاری که قبلا تأیید شده است کار می‌کنید، عنوان شرکت را در بیوی خود قرار دهید و این کار، موچجب افزایش اعتبارتان می گردد.

۸. انتخاب عکس مناسب برای پروفایل

اگر نماینده یک نام تجاری هستید، عکس پروفایلتان می بایست لوگوی شرکت باشد. اطمینان حاصل کنید که هر تصویری که انتخاب می‌کنید، در ابعاد توصیه‌شده اینستاگرام برای عکس‌های پروفایل باشد: یعنی ۳۲۰×۳۲۰ پیکسل؛ همچنین باید حواستان باشد که این عکس در قالب دایره‌ای قرار می‌گیرد.

۹. ارسال مجدّد درخواست

گرفتن تیک ابی اینستاگرام

اگر بار اول تأیید نشدید و نتوانستید تیک آبی اینستاگرام را بگیرید، برای به‌کار بردن توصیه‌های بالا وقت بگذارید و نسبت به اصلاح

پروفایل خود اقدام کنید و مخاطبان خود را افزایش دهید. هنگامی‌که تغییرات لازم را روی پروفایل خود انجام دادید، حتما دوباره برای گرفتن تایید تلاش کنید. هیچگاه از تلاش دوباره متضرر نخواهید شد.

طراحی گلکسی اس ۱۱ ای را با دوربین سه گانه مستطیلی ببینید

سال گذشته شرکت سامسونگ عضو جدیدی از خانواده گلکسی را با نام S10 معرّفی کرد، امّا از این پس شاهد رونمایی از رندر نسخه استاندارد گلکسی اس خواهیم بود، سامسونگ در حقیقت با ترکیب قابلیت های پرچمداران خود یعنی S10+ و S10 توانست محصول جدیدی تحت عنوان گلکسی اس 11 به کاربران عرضه نماید.

نگاهی به موفقیت‌ها و شکست‌های اپل در سال 2019

سال 2019 برای اپل با تمام خوبی‌ها، بدی‌ها و تمام فناوری‌های نوینی که ارائه کرد، به پایان رسید، شرکت‌های تولید کننده گوشی اپل همانند سایر کمپانی ها در این سال با فراز و نشیب‌هایی همراه بود، با این حال توانست با معرّفی بعضی فناوری‌های جدید خود نظر بسیاری را به خود جلب کند، آنلاک آیدی 24 قصد دارد تا با این مقاله به ارزیابی اپل بپردازد.

تفاوت بین 5G و LTE چیست؟

تفاوت بین 5 G و LTE در عملکرد، تکنولوژی و سرعت تاخیر آنهاست. در مجموع می‌توان گفت نسل پنجم شبکه اینترنت همراه عملکرد بهتری دارد و سرعت بیشتری را برای کاربر به ارمغان می آورد.

تست مقاومت آیفون 11 و 11 پرو در برابر نفوذ آب؛ نتیجه‌ای کاملاً حیرت انگیز!

گوشی های آیفون 11 و 11 پرومکس بطور کامل ضدآب نیستند امّا بنا به گفته اپل، آیفون 11 دارای گواهینامه IP68 بوده و میتواند در مدّت 30 دقیقه در عمق 6.5 فوتی (2 متری) آب دوام بیاورد، دیگر مدل های اپل نظیر: آیفون 11 پرو و 11 پرو مکس هم تاییدیه IP68 را دارند، با این تفاوت که می¬توانند در عمق بیشتری از آب(13 فوت نزدیک به 4 متر) سالم بمانند.

افزودن دیدگاه جدید